Tutustu kouluttajaan: Tarja Eloranta, KTM
Kouluttaja on Tarja Eloranta, joka on kouluttanut ja valmentanut asiakaskohtaamista, vuorovaikutusta ja haastavan asiakkaan kohtaamista Nordeassa sekä muissa asiakaspalveluyrityksissä, joissa kohdataan niin henkilö- kuin yritysasiakkaita läsnä tai etänä, asiantuntija tai myynnin tehtävissä.
Tarja on KTM, Business Coach, sertifioitu vuorovaikutusvalmentaja ja omassa työssään on vastannut asiakaspalvelukokemuksesta, myynnistä ja palvelun laadusta, reklamaatioista ja niiden käsittelemisestä noin 400 hengen asiantuntijaorganisaatiossa. Kokemukset konkreettisista tilanteista on antanut ymmärryksen, kokemuksen ja taitoja laadukkaaseen ja arvostavaan asiakaskohtaamiseen, myös kun palvelutapahtuma menee pieleen. Miten kohdata, miten neuvotella, miten ymmärtää asiakkaan maailmaa, joiden kautta voi löytää keinot luovia ja onnistua.
Tarja tarjoaa konkreettisia työkaluja, malleja ja ymmärrystä sekä vuorovaikutustaitoja itsensä ymmärtämisen ja omien vahvuuksien kautta, joilla onnistuu.